luni, 19 decembrie 2011

Votul meu in competitia BLOGWARS

Votul meu in competitia BLOGWARS se indreapta clar catre Dumi.
Postul "armat" de el se afla aici .
Acum va trebui sa argumentez de ce l-am ales pe el pentru a castiga competitia BLOGWARS .
In primul rand voi spune ca pe toata perioada concursului l-am votat pe Dumi printre primele locuri(de vreo 4 ori chiar pe locul I ) pentru a putea merge mai departe.Stiti de ce? Pentru ca imi place stilul obiectiv al lui.La fel sunt si eu obiectiv cand vine vorba de masini,electronice,PC-uri,laptopuri si toate aceste electro-mecanice.Imi place sa fac o descriere obiectiva,cand descriu ceva,spun si plusurile si minusurile acelui produs.Asa ii ajut pe cei care citesc articolul sa isi faca o parere cum trebuie.Daca as fi subiectiv,as zice cuvinte de genul "merge si asa","aici nu este nici o problema chiar daca.." etc.
Dumi scrie la fel ca si mine.Obiectiv,puncteaza trasaturile foarte bine,si mai mult,ofera detalii in plus.
Acum sa revin la ultima postare a lui pentru finala Blogwars,pe care a intitulat-o "Paper Book Cameleon" :
     *imi place cum a punctat ca aceasta ultima tema este frumoasa,provocatoare,dar si destul de dificila;
     *a punctat foarte bine ca pentru a te gandi la viitor,trebuie sa stii trecutul;
     *ideea cu istoria laptopurilor este mai mult decat geniala.Desi majoritatea lucrurilor de acolo le stiam,tot au fost cateva lucruri noi;
     *o poza face cat o mie de cuvinte.Nu stiu de ce,dar in ultimul timp parca mai degraba prefer ca articolele sa contina mai multe poze(care sunt cautate indelung pe net),decat un simplu videoclip de pe youtube;
     *foarte bine punctata evolutia laptopurilor-greutate,performanta,pret si autonomie;
     *m-ai dat gata cu Legea lui Moore.Am invatat ceva nou,si pot spune ca aceasta lege e perfect adevarata,gandindu-ma doar la 10 modele de telefoane,laptopuri etc;
     *geniala ideea cu intrebarea pe facebook-pot spune ca lumea e foarte visatoare.Dar nici despre Dumi nu pot spune ca este altfel :)
     *mi-a placut ideea ta cu privire la "Paper Book Cameleon".Cum am mai spus un pic mai sus,Dumi e un pic cam visator.Dar nu in totalitate.Privind ideea din perspectiva tuturor cunostintelor mele referitoare la electronica si materiale,pot spune ca aproape tot ce a spus acolo poate deveni posibil(dar cu multi bani,si cu multi ani de incercari),mai putin cu partea ruptului Paper Book-ului in mai multe bucati.Dar asta nu e imposibil,daca se vor desoperi noi si noi materiale care ar face posibil acest lucru.

Acum sincer sa spun,e cam ciudata treaba cu alegerea juratului castigator de catre cel care pierde.Deci eu in acest moment mizez pe faptul ca,adversarul lui Dumi va pierde,iar el sa ma aleaga (poate) pe mine ca i-am sustinut competitorul :))
Cu mana pe inima spun ca l-am ales pe Dumi pe locul I pentru ca el cred ca va castiga finala, il sustin cu adevarat pe Dumi in finala.
Dumi,desi noi nu ne cunoastem,nici pe net,nici in viata reala,vreau sa spun ca voi fi un cititor fidel al blogului tau,in special pentru ca ai cam acelasi stil de gandire ca al meu-un stil de gandire foarte obiectiv :D

3 comentarii: