vineri, 19 august 2011

Credeti ca exista ceva ce nu poate fi reparat? Eu zic ca da! Electronicele de la Moulinex

In sutele de electronice reparate de mine nu am dat de probleme asa de mari ca la un robot de bucatarie marca Moulinex.
In primul rand,pentru a repara ceva,trebuie sa ajungi in interior,si pentru asta,trebuie sa desfaci cateva suruburi.Dar surpriza la acest robot de bucatarie..niste suruburi de care nu am mai vazut in viata mea.Am incercat la cineva care are cam toate tipurile de chei/surubelnite,si nu avea; incercat la strungar sa-mi faca o surubelnita,mi-a zis ca e prea complicat si s-ar putea sa nu mearga cum trebuie; incercat la altcineva care are cam de toate tipurile,nu avea,dar pana la urma le-a desfacut cu o surubelnita care era stricata...deci trecut de pasul I ,cu suruburile.
Incercat sa scot o piesa de plastic care sustinea capatul rotorului.M-am chinuit 10 minute,si de-abia cu o surubelnita foarte lunga am putut sa-l deblochez,ca era prinsa de o alta cu un fel de ghimpe...
 Cand am scos arcul de la piesa care apasa pe interupatoare,s-a dus in jos si s-a blocat,si nici nu am mai putut s-o scot pana nu am scos totul.
Am incercat sa scot cu totul motorul afara,m-am chinuit jumatate de ora,si singura solutie a fost sa crap o bucatica de plastic(care nu era aproape deloc importanta),deoarece pe capatul tijei rotorului era o piesa lipita cu nu stiu ce,dar sigur cu ceva mai tare decat super glue-ul.
Cand am reusit sa scot cu totul motorul si jumatate din partea de comanda electrica,mi-am dat seama ca sunt o gramada de piese in plus in interior(piese montate din fabrica).Cea mai aiurea a fost ca avea 2 intrerupatoare legate in serie..pentru a explica celor care nu prea inteleg cum ar fi asta,ganditi-va ca in camera la voi ar fi doar 1 bec,dar pe perete 2 intrerupatoare,si numai daca le apasati pe amandoua se aprinde becul...deci o mare prostie...Am decis ca tot ce nu trebuie scot afara,ramane doar ce e necesar.Pana acum am intalnit electronice doar cu deficit de piese(sa faca economie),dar cu surplus de piese aiurea,nu(probabil au pus mai multe piese,sa zica ca e mai bun si sa coste mai mult(chiar,sunt scumpe astea moulinex fata de celelalte marci?))...
Toata reparatie a durat aproape 4 ore.Daca ar fi fost unul facut mai cu picioarele pe pamant,ar fi durat maxim o ora si jumatate.
Am sa pun o poza cu lucrurile inutile din interior si cu suruburile de pe alta planeta.

Concluzia mea este ca daca aveti ceva de la moulinex si se strica,ori il aruncati direct la gunoi,ori gasiti un meserias care are nervi de otel.Sau daca vreti sa va luati ceva produs de aceasta marca,mai bine razganditi-va!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu