sâmbătă, 11 februarie 2012

Site-uri care prevăd ca vor deveni mari

După câteva minute de umblat pe un site îmi pot da seama dacă acel site va deveni cunoscut sau nu.
Un exemplu este acest site .Acolo este profilul meu.
Aș putea băga mâna în foc că în ceva vreme(sa zicem, un an-doi),acest site ar putea deveni măcar 25-30% față de cum este cunoscut Facebook-ul în România.Acum voi veni cu argumentele:
     *îți poți face un profil cu destul de multe poze.
     *dacă aduni voturi pozitive,primești premii.Acum am vreo 1000 de puncte care le-am obținut foarte usor.
     *îți poți găsi jumătatea pe acest site,deoarece poți căuta persoanele din orașul tău.
     *poți activa serviciul VIP,care te ajută să aduni mai ușor punctele.
     *sunt zeci de oameni care au confirmat că și-au primit premiile de pe acest site.
     *poți discuta cu multe alte persoane.
     *poți scrie articole la secțiunea "Discuții".
     *sunt o grămadă de concursuri la care poți participa și câștiga premii.

Dacă tot ai ajuns să citești pana la sfârșit,te rog tare mult să dai un click pe profilul meu pentru a mă ajuta la un astfel de concurs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu